smal har man ju iallafall varit

blir så ledsen när jag kollar på bilder från förra året (vår,sommarn,hösten) då jag var så smal och fin, fast dock blev jag smal för jag kunde inte få i mig någon mat.. käkade inte på flera dagar var nere på 51/50 kilo, gick ner då ca 6-7 kilo. liksom de där är ju kroppen jag vill ha föralltid.. sen när man börjar äta igen som jag gjorde i vintras gick jag upp över 10 kilo och nu sitter jag här och är deprimerad, därför jag börja träna, springa, gick från storlek S/M till XS, men nu är jag uppe på S igen.. känns faktiskt deprimerande att ha varit nere på den storleken jag alltid velat haft och sen upp igen. dom flesta tonårstjejerna drömmer nog om XS, vad är det som har fått oss att må så dåligt för den vi egentligen är?!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0