glaaad! :D

även fast jag gick upp så mycket över vintern från 51 till 66 kilo, så vägde jag mig igår och låg på 61, vägde mig för ca 3 veckor sedan då jag börja springa låg jag på 63 och nu 61.:) 2 kilo borta på nästan tre veckor! :D har tappat ca 9 cm vid midjan känner mig så glad även fast jag inte ligger på min målvikt på 52/51 igen. man blir ju alltid glad när man kämpar för att gå ner, nu ska all depression maten BORT för evigt. vill aldrig mer bli deprimerad och hoppa av skolan och ligga isolerad hemma i 5 månader igen!! det här året blev HELT jävla nytt för mig, hatade sport förut men nu är springa och träna nästan det ända jag tänker på! im happy to be me right now! kolla skillnaderna mellan bilderna. när jag hade svarta leggingsarna på mig vägde jag 51/52 ( min målvikt nu ) och den andra med jeansen är från vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0