FUCK FRED & KÄRLEK! LETS GO TO BRÅVALLA!

som jag nämt i bloggen att jag och sofia skulle till PEACE&LOVE, men somsagt har dom gått ut med idag att den blir inställd efter 14 år för att bråvalla tog alla kunder och alla bra artister och på samma datum. så först blev jag TOKIG för dom hade skrivit att dom inte viste om man skulle få tillbaka pengarna för jag och sofia köpte våra biljetter redan i jul och jag fick min som födelsedags present!! kändes ju värt att kasta bort 2000 från mina föräldrar..MEN som TUR var så fick vi pengarna tillbaka och bokade BRÅVALLA istället! mycket bättre artister bland annat ; Icona pop, Rebecca&fiona, avicii, Nause, dada life, Nicky romero, far east movement, lunde bros! MYCKET BÄTTRE! trodde sommaren blev förstörd men det blev den absolut inte!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0