Jag pallar inte att bara se på längre

Att jag har så mycket HAT inom mig som jag aldrig får ut helt riktigt. Att se på som ett fån att någon annan människa har tagit över min plats i ditt liv för mig .så jävla förkrossad känsla, jag vill bara gråta varje sekund när jag tänker på det eller ser, att orden "bästavän", "du&jag genom allt", "vi mot världen", "Du är världens bästa" OSV som jag fått höra i runt 10 år.. Men att någon annan får dom orden nu gör att mitt liv går isär. JAG SPRICKER! Utan dig är jag knappt inte ens ett litet gruskorn. Men nu är jag mindre än det.. Jag är så svag av att se på det här! JAG VILL INTE DE HÄR LÄNGRE. Och enligt både dig och mig skulle vi bara ha varandra som bästavän, men nu finns inte jag längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0