drar till idre idag

första veckan i skolan avklarad! chill schema jag har jag är ledig onsdagar, Fredagar eftersom jag redan är behörig och repeterar uppgifter för jag känner mig hjärntvättat efter månaderna hemma:) de är två olika hus jag går i ett kallas IM de ligger mere vid skolan där läser jag ämen pch andra stället jag är på heter IA de ligger mer upp mot standär har jag inga lektioner där är de chill, spela kort och slappa och göra roliga grejer, uppe på IA just nu på skoldagarna jag är där håller jag på att trycka en tröja:) som de ska stå PANDA DA PANDA på som jag ska ta med i sommar till peace eftersom jag ska se dom där när dom sjunger och har sig! igår i skolan gick vi i IA och bowlade, fyfan va kul det va:D redan börja känna massa awesome people där, har så jävla kul där. men tyvär tappade jag tre naglar när vi bowla så har precis gjort nya på dom tre fingrarna, haha.. åker till idre vid 4 sen också!

https://cdn2.cdnme.se/2552666/6-3/pic_51372dbce087c34bab36ee56.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/2552666/6-3/pic_51372e0f9606ee3c9abc3008.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina naglar vill oxå ha såna

2013-03-06 @ 16:44:10
Postat av: Anonym

åh fina naglar

2013-03-06 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0