2 juni

ååååh vilken seg dag. de är fuktigt och varmt ute så jag nästan spyr..
ska ut och springa snart också i spåret.

kan ju berätt alite vad som hände inatt. vid 7 tiden igår kväll körde jag och tim ut min storebror pontus och hans flickvän madde och svensson till deras kompis på grillfest. så åkte vi hem igen ovh beställde pizza, tanka pontus bil och väntade på att pontus skulle ringa om skjuts hem men då kom ett sms vid 11 tiden och han skrev; kom hit, häng med oss! :D. så ja vi hade ju inget bättre för oss så då åkte vi ut dit och dom spela kubb och tatuerade varanda haha. jag fick tatuera min storebror gjorde ett troll som mamma brukade rita när jag var liten och så tatuerade jag in mina initialer (IB) på hans ben också haha x) ja de var kul. sen när vi åkte hem vid halv 3 kan jag tro? så tog vi någon konstig väg för vi skulle köra hem svensson han bor på´vägen ut mot hummelsta och då trodde vi att vi skulle komma ut på gamla västeråsvägen men nää vi kom ut på motorvägen typ nästan lite mot ängså hållet tror jag, så det tog ett tag, sen när vi kom hem vid ca kl04 så somnade man väl typ halv 5 -.- joobbigt, är inte van att vara vaken så jävla länge så sov till nästan halv 12 idag.. tjejen dom va hos igår hade världens snällaste och sötaste hund, blev så käääär en liten beige créme chihuahua, och den var till salu! måste ha den ! bara att övertala pappa...

ni kan få se en bild på mitt troll jag gjorde på pontus.. haha inte de bästa med x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0