snabbt inlägg

ska iväg och gymma strax! den här helgen har jag faktiskt varit barnvakt åt lilla Neo, de gick så lätt att lägga honom men vällingen på sidan på en lite högre kudde så låg han och drack ur den och somna fort och vaknade inte till någongång så kom hem vid 23:30 igår. älskar den lillplutten! ;* ska föresten börja skolan igen efter lovet som kommer nästa vecka, känner mig så folksjuk så vill börja plugga igen fast kan inte hoppa in i linjen jag gick i så får börja i något som kallas ''IA'' fast har dock behörighet i alla ämnen men vill plugga mer matte så jag blir ett mattesnille ;) och kan kanske söka in på en bättre linje tills nästa år. Måste bestämma mig för vilken linje INNAN FREDAG för då ska alla sökningar vara klara ;oo GAAH måste tänka förfullt nu! Och jag taggar förfullt inför sommaren då jag och Sofia åker till Borlänge på ''Peace&Love'' :D ååååååh! Nej nu ska jag rulla iväg till gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0