Sep. 19, 2012

Jag har så många tankar i huvudet som rusar omkring så jag får nästan ont i huvudet. Så grymt jobbigt:( hur som helst var ute och åkte bil till västerås i flera timmar för min storebror skulle övningsköra med mamma så jag följde med för kag hade tråkigt.., jag var dj i bilen bara min musik;D haha men det var en kul bilresa, när vi åkte hem stannade vi på donken och fyfan kunde inte andas efter tappa smaken i munnen för min mac wrap var så jääääkla stark. Äter mac wrap sweet chili, jag älskar min mamma och storebror dim är det bästa som finns! Imorgon börjar jag kvart i 11 yeaaah jag höll på att försova mig imorse men jag kom i tid ändå;) nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i min sköna stora säng och kolla 16 and pregnant! Gud vad jag ser upp till dom, dom är så jävla starka i hjärtat! Ett stort plus på unga mammor<3. Och en kvällsbild på mig och så såg kag ut i bilen också hehe(a) haha inte så jävla söt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0