tillbaka igen på samma spår

det känns så jävla dåligt, jag vill inte gå till skolan jag känner mig så deprimerad och ledsen, hur länge jag orkar gå i skolan varje dag vet jag inte, jag mår dåligt av de. jag har bara velat sätta mig och gråta nu i flera dagar men inte vågar jag öppna min käft och säga de till någon. för de ända jag får är "de blir bra, kämpa" men det kan jag säga nu att de blir de inte, jag vet inte vart jag vill stå och vara längre. jag vill låsa in mig själv och hinna tänka på vad jag vill göra och hur jag måste förbättra mitt liv och allt. hundra tankar snurrar i huvudet varje dag som gör mig förvirrad och svimfärdig, jag vet inte vad jag vill säga längre de ända jag kan säga är ja,nej,vet inte.. jag är stumm på ord av allt detta. jag är inte den pratglada flickan längre. när jag går utanför dörren vill jag bara springa in igen och lägga mig. jag får så äckligt ont i magen varje dag för att jag gör saker som jag inte vill, jag känner mig inte trygg någonstans jag litar inte på någon heller. allt förstör mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0