Som arbetslös så såg min dag ut såhär

Vaknade väl vid 9 ungefär och börja dagen med att träna magen! För nu jävlar så ska jag få min drömkropp! Platt mage ska de bli, den lilla bullen på magen ska bort sen går jag vidare ner till låren när jag blir nöjd med magen och efter att ha tränat magen konstant i två veckor morgon och kväll kan jag faktiskt erkänna att de har blivit ändring har fått mera magmuskler och plattare mage men mer ska de bli :) sen så käka jag frukost och duschade och sen tvättade jag kläder och medans dom låg och tvättades i tvättmaskin så fixade jag mig och sen när tvätten var klar så hängde jag upp tvätten, sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till BUP på möte, sen åkte jag och mamma till stan och fika på wendys och sen vidare till COOP och handla sen har jag träffat tim i ungefär en timme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0