Min helg

I fredags vakna jag vid 10 aaas skönt tog en morgon promenad, sen duscha och fixa mig, sen kom tim och vi sov med varandra

Lördag; fick gå upp aaas tidigt typ vid 6 för att tim skullle åka till jobbet och sen somna jag om när han åkte sen när jag vakna åt jag frukost med mamma och pappa sen fix för vi skulle åka till farfar och fira han för han hade fest för han fyllde år i torsdags och de var aaaas kul sen fixade pontus skjuts åt oss så vi kom väl hem runt halv 3 på natten -.-

Söndag; var i västerås hela dagen typ och kollade på nya twilight åååååhhh jag vill haa mer av twilight. Och käka pizza för första gången på as länge kom hem vid halv 10 ungefär sen gick jag och la mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0