faller i bitar

de här är min första känsla på länge, mitt hjärta är i bitar jag vill bara springa iväg och gömma mig, allt är åt helvette. jag vill bara härifrån bli vuxen så jag kan ha egen ekonomi och dra vart fan jag vill och vara ifred, jag känner att allt är så jävla orätvist(?stavas?), jag vill bara slänga mig ner i ett svart hål långt utåt helvette och aldrig mer komma tillbaka igen, jag skiter i de här jag orkar inte ;'( jag vill bara försvinna och aldrig dyka upp igen, jag vill vara hon som försvann bara sådär, ja jag vet att mitt psyke fan inte är bra, jag vågar knappt inte berätta för någon hur jag känner men att skriva går hur jävla lätt som helst.om någon skulle känna exakt samma sak som jag så skulle den förstå att det här är inte lätt någonstans. de är inte bara att bli lite ledsen och sen tänka äsch de va väl ingenting, de här sitter kvar i dagar, timmar, nätter, flera minuter. jag blir galen i huvudet, galen i kroppen, vill bara skrika, slita av håret, slita sönder allt! säga fuck åt allt.. MIDDLE FINGER UPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0