tänkte bara visa mitt resultat efter plankan, eftersom jag vet hur jag såg ut innan så har de blivit skillnad men vet intr vad ni tycker ✌ jag har även fått lite rumpa 😜 såhär har jag gjort; gör plankan direkt när jag vaknar innan frukost och så länge jag orkar, sen igen på dagen vid 4 ungefär, sen har jag minskat lite med maten, går inte och skåp äter bara för att jag är sugen dricker lite vatten istället och sen innan jag går och lägger mig på kvällen gör jag de igen så länge jag bara orkar, och så svårt var de inte 👍 och om jag bestämmer mig för att gå ut och gå på morgonen gör jag plankan innan jag går ut och går och sen en gång till när jag kommer hem. och de här har jag bara gjort i 2 veckor och fått snabbt resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0