skön dag

oj den här dagen var ganska soft. försov mig så när jag kom till skolan hade vi kulturvecka så skulle på föreläsning om afrika och bara lyssna sen lite slöjd och sen lunch och sen en till föreläsning om typ flyktbarn? och sen tillbaka så gjorde jag ett prov och blev klar vid 2 så fick sluta så fick sluta en timme innan vad jag egentligen skulle sluta så jag kände mig fett PRO för att dom andra fick sluta vid 3 OCH INTE JAG LALALALALA!!! snart är sista HELVECKAN klarad!  har typ ungenting att jobba med nu i skolan har gjort det jag ska och ingen ide att ge mig något nytt eftersom vi inte har så länge kvar :) jag är duktig! jag är duktigare än förut jag har verkligen kämpat häcken av mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0