saknaden sprider sig och blir större, större än vad du anar

dålig uppdatering igen! :D men nu passar jag på att skriva lite eftersom ja kommer senare till skolan istället för jag har tjejverkar i magen :).
har haft lån helg också! och valborg var grym förutom lite senare på kvällen menmen. det var trevligt så länge de varade! och min morfar tyckte jag såg ut som Marilyn Monroe med mitt korta blonda hår och vågigt haha. hur som helst ska börja göra mig redo för skolan :) ska beställa löshår idag eller imorgon om mor kommer ihåg de och om jag också kommer ihåg ;)
passar på att lägga ut en bild hur jag ser ut idag
och sen en RANDOM bild innan jag gjorde ljust hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0