måndag

det är måndags kväll och klockan är 21:42 nu när jag börjar skriva detta. ytterligare en helg har gått och det var tivoli i stan var där med några :)
sen hem och mys, idag i skolan hade vi elevensval och övade på cabaren. jag hoppade av danserna för vi har så lite tid kvar och  vi har inte ens övat ett skit och uppvisningen är om två veckor och eftersom ja har valt bort idrott i skolan av vissa anledningar som också har med dans att göra så blir det jobbigt för mig.. så sen satte jag mig och arbetade men då insåg jag att mina två VÄRSTA LÄRARE var där ine så då var det ju bara till att strypa sig själv..
_____________________________________________________________________________________________
jag och Mamma beställde nyss löshår. TACK UNDERBARA MAMMA<3!
får det på onsdag om jag kan gissa ut rätt ;)
#613 LJUSBLOND CLIP ON SET HAIR EXTENSIONS 50cm (110g)
Jag älskar er, ni är min luft.
___________________________________________________________________________________
ett oförglömligt minne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0