det rullar på bra!

har inte vägt mig på SKIT länge och sist vägde jag 52/53. och nyss när jag vägde mig vägde jag 51! det rullar på bra nu. fast jag tror det är min medicin som jag tar nu som gör så jag år ner lite i vikt. och det stog att det kunde bli så på pappret man får med. blev glad att se att jag har gått ner pytte lite till! för jag ville verkligen inte se att ja har gått upp xO. så det kändes iaf bra! just nu sitter jag och letar efter frisyrer jag kan ha på bal/middagen, skolavslutningen. går VERKLIGEN inte bra.. och jag har skit tråkigt har kollat på The walking dead idag också. GRYMT bra serie! har bara 3 avsnitt kvar ;'( buhuuu..
saknar mina blåa toppar. snart blir det babylila!! vill att tiden kan gå fortare så jag kan göra de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0