tråkigt

1. Vad är klockan just nu? 20.36
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Lillasyster - tid för en idiot
3. Vad har du för underkläder på dig? trosor, bh
4. Vad har du för mobil? sony ericsson Experia
5. Hur mycket pengar har du? 120 kr (a)
6. Har du något jobb?
7. Vad har du för färg på din tandborste? vit med lite ljuslila på
8. Vem saknar du? min kille
9. Har du några komplex? hela mig
10. Vad vill du bli när du blir stor? tatuerare
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? minns inte vad den hette
12. Hårfärg? svart
13. Vad skulle du kunna döda för nu? att få tillbaka mitt gamla ofärgade LÅNGA hår, så jag slapp löshår och inte ett dugg slitet hår
14. Vad har du gjort i helgen? varti med älskling
15. Smycken du har på dig? töjning, och lite små örhängen över, tungan,navel,läpp
16. Vem vet mest om dig? Sofia, Tim
17. Vad är du rädd för? mörker
18. Brukar du ha otur? ja tyvär
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Patricia bernström, min släkting, vi har ganska bra relation fast vi pratar inte så mycket mer;/ länge sedan jag träffa henne
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? min älskling ;)
21. Favoritband? ooh jag har många men jag gillar Lillasyster, skrillex, AVICII, JJ, bring me the horizon
22. Vem är snygg? tim
23. Har du några fobier? mig själv och riktiga bitches
24. Har du ätit godis idag? näää ;'(
25. Har du fått IG på ett prov? ett antal gånger..
26. Vad gillar och ogillar du mest med ditt utseende? jag gillar mina ögon och öron, jag hatar allt på mig
28. Dagens smink: mascara, ögonbryns penna, foundation
29. Favoritfärg? BLÅ,rosa, neon grön, gul, svart
30. Är du fjortis? nej
31. Har du en egen dator? jajamen!
32. Favoritlärare? Fredrik

__________________________________________________________________________________

nu vidare till min dag!
jag gick till skolan klockan 10 hade egen lektion hos kerstin eftersom det var idrotts timmen och jag har valt bort idrott från mitt schema PGA en grej.. sen hade jag engelska sen lunch och SO i två timmar sen gick jag hem chilla och vänta på mamma så åkte vi ner på stan så köpte jag en hårfärg, ett MAFFIGT STORT armband och ett halsband och en skrik gul tröja och blåa byxor som går till midjan och lite som chinos och lypsyl. sen när jag kom hem så städade jag mitt rum sen gick jag ut och träffade fia så gick vi hem till angelica för hon skulle låna mitt busskort, så var vi med henne ungefär 1 timme sen gick vi hemåt, nu sitter jag här kom precis hem och fryser satan om fingrarna och det började snöa :'( FML.. hatar snö det värsta som finns, kom igendååå ge mig lite värme och sommar och sommarlov så jag och älskling kan dra till åland och ha en mysig vecka tillsammans! så nu funderar jag på om jag ska färga håret eller vänta tills imorgon ? jag tror jag färgar nu ;) för mitt hår är lite grön för jag gjorde en svart 20tvättars och hade knasig färg under så det har blivit lite grön i topparna. sen klockan 10 ska jag kolla på big brother och äta flingor! :D

Kram från mig!

FAN VA FINT HÅR JAG HADE!!!!!!!!!!
mörkblond och rosa/lila lite här och där och min ögonbryns piercing:(...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0