Tim Love Lindgren <3 Ida Lill-Mari Bernström

du kommer aldrig att förstå
du kommer aldrig att förstå dom känslorna
jag har för dig.
dom är obeskrivliga, även fast vi har en jobbig period.
så måste du förstå att jag älskar dig¨
jag verkligen ÄLSKAR dig!
du är mitt guld
du är min ängel
du är min själ
du är mitt liv
du är mitt hjärta
du är hela mig
av dig får jag leendet jag aldrig haft förut
vi ska dö tillsammans.
du är den ända jag kan lita på
jag behöver din kärlek
jag behöver din närhet
inget kan få mig att ändra på min kärlek till dig
skulle aldrig välja någon annan före dig.
du är den jag tar först av allt
jag kommer aldrig att släppa dig
folk snackar men vafan vet dom ?
bara du och jag som vet bäst själva
jag tänker aldrig släppa det vi har
även fast det kan komma svåra grejer
jag har fällt många tårar för dig men
det är de värt, för du är mitt liv.
ingenting kan beskriva min stora kärlek till dig
du är min vackra skatt
26 juli 2011 Jag Älskar Dig! du är det viktigaste jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0