söndag

ännu en snabb helg har gått. var hemma hela förra veckan för jag var sjuk, min halsmandel har varit jätte svullen och är det fortfarande och vägrar att bli mindre.. och har haft öroninflamation så har fått penicillin. så allt känns bättre, förutom min halsmandel. fast just nu har jag konstiga känningar i magen och fryser skit mycket och är jätte trött ont i huvudet...
min helg har spenderats med älskling. vi har varit i stockholm och jag köpte mitt dyraste linne ever! det kostade egentligen 600kr men det var rea på 360kr och märket var odd molly. sen har vi bara tatt det lungt för jag har varit sjuk och jag har börjat hosta nu :(.. men NU SKA JAG VARA FRISK RESTEN AV 9AN TILL SKOLAVSLUTNINGEN. bara 10 veckor kvar typ. jag taggar och då blir det sommarlov och då bär jag och älskling iväg till Åland. jag längtar verkligen. så jag får komma härifrån för hela min värld har rasat ihop.
GE MIG SOMMAR MED MIN ÄLSKLING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0