soft

vaknade vid 9. min väckarklocka ringde aldrig för mamma hade ringt och sjukanmält mig så snäll hon är! så det var lite skönt att bara vakna av sig själv på en vardag, sen kvart över 10 gick jag till skolan för att göra ett muntligt nationelltprov i svenska. som var i 45min sen gick jag hem igen, tänkte att jag MÅSTE göra det där så slipper jag kanske stanna kvar efter skolan någondag och göra det. jätte fint väder ute. och nu är jag hemma har varit det ett tag nu och väntar tills mina snabbnudlar med kyckling blir klara! min bror tycker jag äter mina nudlar konstigt, jag häller ur vattnet och har ketchup på och kryddan man får med! man kan bara göra så med kyckling smak för det är goast (A) men jag tycker det är yber gott att göra så för vill inte ha det som en soppa :(.. testa sjukt gott?
nu ska jag gå och äta mina nudlar och kolla på tv 16 and pregnant eller repis från bigbrother? fast jag har sett alla avsnitt från bigbrother men(a) och sen kolla vidare på billigt flyg med mamma, vi siktar mot att åka den 29e om typ 2 veckor tror jag?   seyoo :*
saknat det dära håret:( ska raka av mig håret och köpa massa peruker så jag slipper färga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0