oj vad jag har tråkigt och FETT ARG!!

Du heter: Ida Lill-Mari Bernström
Smeknamn: BiffN' & idur.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Band of horses - The funeral & Bring me the horizon - crufy me.
Beroende av: att hålla på med håret..
Vad tror folk om dig? beror på om man känner mig eller inte, dom som inte känner mig brukar tro att ja är en bitch, men dom som känner mig tycker inte så.
Stämmer det? Jag är ingen bitch, bara om någon bemöter mig otrevligt så är jag otrevlig tillbaka?
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen, fint hår.
Hur imponerar man på dig? va sig fucking själv och inte hålla på med skit och dumheter.
Brukar du skratta för dig själv? typ varje dag.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: '' måste dela mer ikv tror jag också <33333 ''
Var bor du? Enköping
Trivs du där? verkligen INTE.
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: AA hallå!! eller hej, 
Vem ringde du senast?: sofia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle gå ut om fem minuter.
Antal timmar sömn inatt: orkar inte räkna men från halv 12 till 7.
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: Ibland och ibland inte :)
Hur känner du dig nu: SKIT ARG OCH FRUSTRERAD, nästan så att jag vill mörda nån.....
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: om det är fina fötter kan det ju vara okej men om det är äckliga så är det INTE OKEJ!
Vad saknar du: Mormor som lämnade mig för 1 och ett halvt år sedan ;'( tänker på henne varje dag..
Hade du en bra kväll igår: jadå den funkade,
Favorit dryck på morgonen: nyponsoppa men hellst äter/dricker jag ingenting på mornar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11
Är du blyg?: beror på vad.
Sysslar du med någon idrott: usch nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej men ibland kanske det kan funka 
Har du spytt offentligt: mja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: skulle testa skit mycket kläder och fixa håret med wax som luktar jätte gott!
Är du nöjd med ditt liv: inte ett dugg faktiskt
Är du bortskämd: nej, 
Vad gör du i morgon: vara med älskling hoppas jag..
Vad är det värsta du vet? när folk snor och använder droger, och är allmänt dumma i huvudet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, har inget ÄKTA vänskap för alla är falska
Vad är det finaste du fått?: ingenting tror jag.. eller mormors halsband är det finaste jag fått.
En speciell dag du minns: när mormor dog, och när jag träffade tim
Du samlar på: INTE ETT SKIT.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: om det är någon jag pratar med är det tim men annar brukar jag inte ringa någon.
När grät du senast: igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta, shoppa som fan, köpa RIKTIGT JÄVLA BRA JÄVLA LÖSHÅR & och köpa biiiiiiiiiil 
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja.
Vad dricker du helst när du är törstig: ingenaning
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja ett antal gånger
Biter du på naglarna: dag in och dag ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0