jag älskar mitt hjärta tim.

gick i skolan idag, fick NADA gjort, var så jävla trött hela tiden så min hemplats var i soffan typ. sen när klockan var tre kom älskling och emil, steph och hämtade mig så körde vi steph till sjukan och vi åkte till tågan sen. sen åkte vi och vänta tills hon skulle bli klar sen drog vi till ÖB jag köpte slingmedel (a) och choklad! så himla godissugen..
sen körde emil hem mig och tim, och han fick slinga mitt hår, blev faktiskt ganska bra för att jag hade så mörkt hår! bild kommer imorgon för jag har blött hår och orkar inte fixa det. man skulle nästan kunna tro att min älskling är frisör (a) nu sitter jag och pratar med älskling och har nästan nyss kommit ur duschen och ska hoppa ner i sängen och sova och kämpa morgondagen.. eller sova morgondagen (a).. NÄSTA VECKA HAR JAG LOV! så fkn skönt! fuck no jag tänker inte gå lovskola. ingen kan tvinga mig, mitt beslut. räkte fan med sommarskola och jobbade röven av mig men INGET blev ändrat i omdömena ingenting.. så känns skit ovärt för min lärare är KASS!
puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0