,.

så många saker jag vill säga till dig men det går inte för då blir det bara dålig stämning, du förstår inte från min sida vad jag vill och tänker, jag bryr mig om dig vilket du inte bryr dig om, jag orkar inte stå ut med det här, jag försöker hålla ut. men jag orkar inte hålla ut och stå ut med detta mer. vi sa vi skulle dö tillsammans men kanske går min egna väg tillslut, så som det är just nu vill jag gå min egna väg sen. det kanske blir bättre men vem vet, det har varit så ett tag nu. allt har blivit anorlunda. jag får reda på saker, men som tydligen inte är sant. vem fan ska man egentligen tro på ? ska inte tro på någon längre. allt blir bara kaos. du förstår inte, men undrar om du någonsin har gjort det.. jag vill elda upp allt, jag vill älda upp allt som hänt mig och börja om på nytt.. för jag kan inte ha det såhär just nu.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0