.

hela familjen ligger hemma och sjuk, har så jävla ont i kroppen så jag inte ens kunde öppna en nyponsoppa med skruvkork -.-' .....
så tänkte fördriva min tid med att skriva lite saker om mig
1. jag har förändrats jätte mycket som person sen i sommras
2. jag gillar inte människor så mycket för jag har svårt att förstå mig på alla
3. jag vill inte gå gymnasie
4. jag ska bli tatuerare när jag blir stor
5. jag är lätt sårad person
6. blir alltid ledsen för en liten sak men det känns stort i hjärtat
7. blir skit lätt arg
8. tatuering&piercing är mitt största intresse
9. jag har aldrig varit så kär som jag är nu
10. jag är speciell
11. jag vill inte vara som alla andra tjejer
12. jag är rädd för djur men inte min katt,
13. jag gillar att rita och skissa :)
14. musik är mitt liv, det får mig på bra humör
15. jag lyssnar på närstan ALL musik
16. jag älskar att hålla på med hår, fixa,färga,löshår
17. jag ska FAN INTE bo kvar här när jag blir äldre. helst vill jag ifrån här nu
18. jag hatar folk som bara klagar och kastar skit
19. när jag träffar en människa första gången så tycker jag inte om den gör alltid något konstigt
20. jag har blivit cp..
21. jag älskar nyponsoppa
22.jag har gått igenom GRYMT mycket jobbiga saker och allt sitter kvar i hjärtat och skriker
23. jag har svårt att prata känslor när jag är ledsen men INTE när jag är arg/sur
24. tim är mitt liv
25. jag älskar min mamma och storebror
26. jag klarar inte av mera skola.
27. om jag INTE kommer in på gymnasie eller väljer att inte gå så ska jag köpa mig en tatueringsmaskin och börja öva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0