TISDAG

det här har varit en BRA DAG fast inte imorse då var jag skit orolig att jag inte skulle få godkänt i matte men efter lunchen satt jag och jobbade matte och min lärare gick ner till min klassföreståndare och visade vad jag hade gjort och då kom Kerstin och fredrik ( mina favorit lärare ) upp och satt sig på varsin sida om mig och sa att jag hade fått godkänt i matte!! ÖVERLYCKLIG och igår fick jag godkänt i engelska och svenska i vintras SÅ NU ÄR JAG BEHÖRIG TILL GYMNASIET!! :D idag på lunchen så var vi i studion och käkade på Arena med fredrik! :D jätte mysigt och roligt och imorgon har jag lov ska bli fett skönt OCH PÅ FREDAG FYLLER JAG 16! LÄNGTAR! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0