måndag

varit i skolan idag rätt så chill dag! fick reda på att jag var godkänd i engelska nu! :D bara matten som saknas har bara lite kvar... svenskan klarade jag i vintras! skulle slutat halv 4 idag men slutade halv 2 ! två timmar tidigare STOLT chey som är skit glad för de! :D IDAG FYLLER PAPPA 42 ÅR!  ska fika och farfar och anette kommer :) och imorgon är det tisdag och de är som en liten fredag för på onsdag är jag ledig! :D och på fredag fyller jag år och min storebror tar studenten så grattis på OSS! har faktiskt ingen aning om vad jag vill ha fast jag vill ha en Ipad eller Iphone och en vågtång fast pappa vill inte köpa iphone till mig för jag bara har sönder alla mina mobiler? DET GÖR JAG INTE ALLS, har haft sönder en bara och en annan som min kompis förstörde..
så här ser jag ut idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0