Tjockare hår

Nu har jag tjockare hår. Beställde mera löshår i förrigår och fick hem det nyss så jag har duschat det och haft i silverschampoo för att få min exakta färg :) så nu har jag 14 löshårs trenser i håret och fick lösögonfransar på köpet;) och innan jag drar till åland ska jag sixa till utväxten och limma in löshåret ;) ska försöka få ner mamma till stan för jag behöver köpa lite grejer:) jag har yber tråkigt för mitt hjärta är i gotland och kommer hem på tisdag och sov hos min vän sofia inatt men kom hem vid 12 på dagen idag för honskulle iväg så nu får kag sitta och hålla på med mitt hår hela dagen och imorgon kanske jag ska till västerås och shoppa lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0