;'(

känner mig så misshandlad :'( har typ åkt på något skit i örat mamma och pappa tror det är orininflamation, har varit sjuk i 5 dagar nu och har haft jätte ont i örat. och igår gjorde jag ju klar min tatuering, elvis tog i lite för väl så mitt ben är jätte svullet och jag kan inte gå.. jag haltar :( fml just nu, bara gråter och gråter för att jag har så ont i örat och benet..grät igårkväll och inatt och hela morgon nu. det här är hopplöst.
jag och älskling hade ett halvår IGÅR 26-07-2011 så vi ska fira det idag med att gå ut och äta. jag får stå på mig med mina smärtor. så igår när vi hade våran dag fick  jag ligga och lida i 2 timmar med tatueringen, aldrig haft sån här smärta för en tatuering... aldrig ska jag fylla i en tatuering med färg om jag ska göra någon. för det kändes som att nålarna hade en klo som satt fast ine i huden och bara drog så det kändes som om han skulle dra av min hud... :( kramade sönder älskling för det kändes så jävligt..
idag ska jag få hem min CBR ring, och läppsmycke, och 14tunnel och 18tunnel. ska gå ut till brevlådan och kolla om dom har kommit men tror inte dom brukar komma såhär tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0