..

tårar rinner ner, mitt hjärta fylls av sår
den känslan är kvar som jag haft sen jag var liten
jag har växt upp med ett hjärta utan bitar
jag har stått ensam i mörker
är fast i detta fängelse där jag bor kan inte dra därifrån
alla jag har litat på har krossat mig totalt och aldrig riktigt pratat ärligt jag har levt i lögner
var riktigt nere i en djup depression men det hände ett mirakel inom mig som gav mig hopp om framtiden men alla krossar en så man kommer till ruta ett..
jag är tillbaka i helvettet men vågar inte säga till någon. orkar inte ha det så här.
jag är  barnet utan ansikte, själ och ord.
kan inte rensa mig själv från detta virus trårar rinner sakta på min kind
försöker sudda bort allt men det håller sig kvar
ljuset mörknar, ett tyst farväl
tittar upp mot himelen hoppas på ett stjärnfall
jag ser ett och önskar att det aldrig hade kommit tillbaka och jag vill vara fri
men det går inte i uppfyllelse.
fast där jag står nu, utan svar, utan ord, utan min själ, utan ett helt liv
jag har kämpat så hårt med det här men det går inte
min plåga min rädsla är något som aldrig försvinner verkar det som
jag ber till dig varje dag gud om att få det perfekt
men jag är förevigt kvar i det här
jag försöker leva mina dagar som vanligt men det går inte
nu är det inte tårar längre nu är det gråt
inom mig så finns det så mycket gråt som inte har kommit ut än
stå ut med denna smärta
springer i mörkret och vill hitta ut men det verkar aldrig ta stopp
jag ligger här hjälplös och söker efter lycka och ett liv
mina tankar och känslor brottas jag med varje dag för att få bort allt men dom vinner jag förlorar.
förvirrad fllicka osm inte vet vad hon ska göra med sitt liv'
jag kan inte hålla huvudet högt längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0