ansökan check!

har ansökt om körkort tillstånd ! :D ohohohohohoh längtar tills jag får övningsköra.
du gör mitt hjärta helt. jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig min kille.
utan dig är jag ingenting för du är mitt liv. jag är svag utan dig vid min sida. jag älskar att vakna och somna brevid dig, att se dig på mornarna är det bästa jag vet det gör min dag så bra, att se dig på kvällarna gör min natt så god och skön. du är min egna stjärna, mitt egna hjärta BARA MIN.
jag har världens underbaraste pojkvän! jag är så lycklig med dig jag blir så lycklig bara av att se dig, allt inom mig väcks upp till något stort när jag bara tänker på dig. det går inte en sekund i mitt huvud utan dig. du äär min själ, mitt liv, min värld. jag är glad att jag har JUST dig! <3
bara för att jag älskar dig mer än något annat  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0