wiee

var i skolan idag, det sög, fick ingenting gjort, kunde inte sitta still kunde inte koncentrera mig, sprang runt och snurra på stole hela tiden och kunde inte fokusera mig på fittlärarna. särskillt jävla kärring som jag hade svenska med.. ouuufff pallade inte så drog.. hallå vart var koncentrationen vägen idag??!?!?! :O...
sen efter skolan eller gick tidigare för att tim och hans mormor kom och hämtade mig så skjutsade hon ner oss till min frisör för jag skulle fixa naglarna. (nagelförlängning) jätte nöjd, jätte rädd att dom ska gå av, det tog ca 1h 10min. sen efter gick vi till JC och fulade oss i spegeln.. sen träffade vi steph och emil, vi bara gick runt och letade efter hårlim, och sen åkte vi hem till mig och sen drog emil och steph så det var bara jag och älskling. behövde en ensam stund med honom efter igår.. IGÅR var det verkligen inte min dag, INTE IDAG HELLER... har världens magvärk...
slänger in en bild på naglarna och på hur håret blev. men man ser inte så mycket av håret på bilden (aaaaa)
och jag gilllade bilden att den var sne, naglarna är finare i verkligheten då är dom blanka och shit. mitt hår blev ganka ljust :D hittade en ny blekning som hette silverblond som jag aldrig sett här i lilla staden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0