Min helg

Min helg har spenderats med älskling. Har sovit hos han hel helgen älskar att vakna upp bredvid  honom.  I fredags var vi med Emil en stund och bara åkte runt. Och jag gjorde en busig grej (à) heh..  Sen vidare till enecopia men jag ville inte ens dit -.- sen åkte vi runt och ut till bredde sen skjutsade han hem oss till älskling.  Så kolla vi film och myste.  Och igår pluggade jag och sen så blev jag arg  pga en grej...........  Sen somna vi. Och idaghar vi delat ut reklam i typ tre timmar. Ville hjälpa älskling att spara pengar till Åland i sommar. Längtar så sjukt mycket min första stora grej med älskling. Nu ska han få se vart jag åker varje år och vart jag nästan har tillbringat halva mitt liv någonstans;)  ska bli mysigt Att ha han med och Pontus tjej ammanda ska också med. Sen hämtade mamma pappa Pontus mig så pluggade jag. Känner att jag varit duktig denna helg pluggat jätte mycket igår och idag och hjälpt älskling med sitt lilla jobb.  Saknar honom redan ;((((( eftersom jag har varit så jävla duktig med pluggandes har mamma lånat ut sin iPad till mig så sitter vid den just nu :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0