lovet slut... FUCK

ingen update på lovet, sorry.
hela lovet har spenderats med min älskling! och lite sofia, steph, emil. jag har även färgat håret. SUPER MISSNÖJD... vill bara raka av mig hela håret... jag skulle göra lite mörkare blond och mamma valde färg åt mig så tog hon en som hade koppar i sig... DET BLEV JU ORANGE... kul? aaah fast ne! så pappa gav mig pengar till att köpa nyfärg så nu har jag typ jätte mörkblond vill nästan kalla det brunt med lite grågrön ton i tycker jag, tycker färgen ser äcklig ut dock, FUNDERAR STARKT PÅ ATT BARA DRA I SVART FÄRG I HELA JÄVLA HÅRET då kan ingenting bli fel ;)..
snälla ge mig tillbaka någon AV DOM HÄR två färgerna jag haft ! det bästa jag haft...
SVART eller SKITBLONT MED BLÅA TOPPAR  <3<3<3<3  CUTFMLCUTFML!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0