It´s all about us

JA jag skrev prov idag, NO biologi, fysatan vad jag har pluggat, tror att det gick bra på provet, ett VG är man iaf värd tycker jag. eftersom jag  skrev 6 sidor papper med svar och det var 18 eller 20 frågorfrågor?
kände mig faktist nöjd efter jag hade gjort det, igår hade jag nationella och idag no prov och imorgon nationella igen ska sitta i 2 jävla hela timmar och 40minuter.... kul NÄÄÄ, och på fredag NO prov igen, 4 prov på EN vecka inte dåligt.. men drygt och stressigt, för jag har inte hunnit plugga på det andra kapitlet av no som vi ska ha på fredag har bara gjort detta som vi gjorde idag.
ja ungefär så här ljushårig är jag nu och lite blått i topparna (a) men funderar på om jag ska tona brunt eller något för mitt hår har blivit lite grått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0