FUCK O BLÄÄ!

BLÄ VAD JAG KANSKE INTE KOMMER GÅ TILL SKOLAN IMORGON
BLÄ VAD JAG HATAR ALLA I MIN SKOLA
BLÄ VAD ALLA ÄR EGOISTER
BLÄ VAD DU ÄR EN FITTA
FUCK VAD DU KAN DÖ.
FUCKIN HATAR HELA SKITEN!
delete på ER alla!! dödödödödödödödödödöööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
om man kunde välja själv när man fick hoppa av skolan SJÄLV så skulle jag hoppa av den för länge jävla sedan....
gud vad jag inte orkar mer! gud vad jag inte pallar gud vad jag hatart. FY VAD ARG JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!
fick iaf träffa älskling som gjorde min dag mycket bättre. och har fått två knölar en nedanför käkbenet på sidan av halsen och en vid örat typ :(.... dom är ÖMMA.
och börjar känna mig stolt att min vikt går bra! :D lite till ska det bli iaf. vill ner till 45, INGA PROBLEM! kommer nog vara där snart eftersom jag gått ner 4kilo sedan januari. börjar känna mig stolt i kroppen nu när jag själv ser att jag blivit lite smalare, eftersom jag aldrig tyckt om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0