en vinter helg

i fredags var jag hemma från skolan, tjejvärk i magen är fan inge skönt och ont i huvudet och mådde inge bra. senare på kvällen gick jag hem till frida och träffade henne och sofia. vi spelade RUMMY. något konstigt spel som jag aldrig har spelat? sen gick jag hem för att Tim skulle komma till mig, inte världens bästa kväll vi haft men..
sen somnade vi och igår klockan 12 åkte vi till stan för jag skulle göra syntest för körkort så jag kan få ta körkort och övningsköra och blabla, fast har redan testat att köra bil en gång fast jag inte får än(A) hehe busigt..
och sen gick jag och älskling, mor och far och fikade. var jätte trevligt sen åkte vi till Ilian för tims pappa skulle ha match med sitt lag i innebandy, det blev oavgjort.. sen åkte vi hem till mig och då käkade vi, kollade melodifestivalen. sen bara chillade vi och idag har vi inte gjort speciellt mycket. vi har spelat kort också. jätte kul för jag vinner nästan hela tiden (aa)
älskling har åkt hem nu, känns jätte tomt:( vi var ute och gick innan han skulle hem, jätte skönt ute, så vi gick och gungade.
vägde mig idag och jag har gått ner ytterligare ett kilo till! :D gått ner 3kilo sen jullovet, haha stolt! :)
haha så gullig<3
Tumblr_lyzgo2u6bd1qbvr11o1_500_large
Tumblr_l3y11zkayq1qcqx7ro1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0