10.36

klockan är nu 10.24 ska snart gå till skolan. då ska jag ha svenska och sen lunch och kuratorn klockan 1. och sen jobba so i en timme sen slutar jag.
Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag
<3


svart hårig nu bitches!

Ni är det bästa som finns och har funnits! Mor & Mormor.
jag vet inte vad jag hade gjort utan er. ni har hjälpt mig så mycket
men nu finns det bara en av er kvar. mormor du har alltid haft en speciellt stor plats i mitt liv och hjärta.
jag vet att du sover jag känner värmen från din tid du hade här med mig,  inget kan beskriva min kärlek och saknad till dig. vad är jag utan dig? ingenting.. du var för ung du hade inte levt hela ditt liv innan det tog slut. du har stöttat mig så mycket genom allt!
Mamma jag är tacksam för att jag har dig, du förstår mig du stöttar och hjälper mig genom svåra saker.
!
mamma och mormor ni är mina stjärnor fast som lever på jorden men en av er har rest tillbaka upp till dom andra stjärnorna och änglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0