StyleByTyra

Tim beställde mina dröm skor åt mig för 3 VECKOR sen från www.stylebytyra.se, and guess what? Dom har inte ens kommit.. Och de står leveransdagar 10-15 dagar, har precis mailat med dom på style by tyra och dom skrev att dom inte ens hade skickat dom till mig och att dom skorna var påväg till deras kontor?!?!?!?! VAFAN ÄR DEHÄR FÖR SERVICE?!? Riktigt dåligt tycker jag. Jag skulle få skorna i julklapp och har längtat som ett litet barn men aa nu kommer dom ju säkert inte till jul.. Fyhelvette vad arg jag blir!!! Nä första gången jag beställde från stylebytyra tog de typ 1 dag att få hem sakerna men ny börjar man ju tvivla på om man ens vill beställa något därifrån igen.. Dålig service, inte bra någonstans!! Och jag ÄLSKADE sidan men ny börjar jag tappa tron för den, grymt dåligt!! Jag är en besviken kund som inte kommer få min julklapp som var beställd för 3 VECKOR SEDAN!!


Undrar när jag kommer få mina älsklingar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0