Sämsta natten på länge

Kunde inte somna.. När tvn stängdes av och allt blev svart och tyst och dystert så började jag tänka på allt som hände igår så då startade jag tvn igen. Men inte nog med de så vaknade jag flera gånger inatt och imorse hade min nacke blivit värre så nu sitter jag med varm vetekudde och har gjort de typ hela dagen.. Mår illa och när jag kollade i spegeln ser de ut som att min nacke börjar bli blå :s HUR SOM DET SOM FÅR MIG ATT BLI LITE GLADARE är att de är julafton om en vecka ;)) har gjort nya gelé naglar också för att må lite bättre, finns inget annat bättre än att piffa upp sig lite för att må bra:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag visste inte att du hade en blogg!
Kul!
Och tack för den jätte fina kommentaren <3 Du är gullig du!
Jag skulle tycka det vore jätte kul om vi kunde ses mer! Sååå tråkigt att vi träffas så sällan i vår släkt! Speciellt sen farmor gick bort också!
Du ska veta att vår dörr alltid är öppen om det blir jobbigt och du vill komma iväg en sväng! <3

2012-12-17 @ 22:39:04
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0