why do you raise my hopes?

har inte plats för falska människor i mitt liv, att ta droger och shit före en människa är det fulaste någonsinn, den som ens har sånt i sitt liv kan försvinna ur mitt liv. har inte plats för såna fittor i mitt hjärta. folk som dissar kan också försvinna ur mitt liv. jag vill bara skrika ut HUR JÄVLA ARG OCH LEDSEN JAG ÄR! nästan så att jag skulle kunna döda någon, jag skulle kunna slå en tills döds
jag är inte lycklig någonstans längre
_____________________________________________________________________________________________
nu har jag fått anti depresiv medicin och hoppas jag mår bättre för annars avlider jag fan -.-
Horror13_large
Tumblr_lxnq64zp5o1r340cso1_1280_large
Tumblr_lywv2zuvaa1rnt7a8o1_500_large
Tumblr_m1u1sn4unf1qlhy7fo1_1280_large
Tumblr_m2b19n9rlt1r89og8o1_500_large
Tumblr_m2a6fnht1h1roorquo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0