uppdatering

sry dålig uppdatering. har inte tänkt på det så mycket och inte haft tid!
ikväll har jag och ammanda min storebrors tjej varit duktiga vi har varit på jysk och köpt rullgardiner till mig och pontus och sen till öb och handla hårfärg och ostbågar, cola, hårinpackning, sen till stan och fika och sen till selma och köpte sommar skor till mig! sen vidare till coop och handla mat. när vi kom hem tog vi en promenad till ICA och bara snacka skit ;) sen när vi kom hem så lagade vi fruktsallad och plockat ur diskmaskinen och plockat in!! nu sitter vi med hårfärg i håret och säger inte än vad jag gör! :D skriver senare.. jag har suttit i en bäbisgunga idag också utan några problem! kände mig liten för engångs skull.
_____________________________________________________________________________________________
har inte skrivit än vad jag köpte i London ska försöka komma på allt jag köpte
6st lösögonfransar, 4 var vanliga tjocka, 1 som var röd och en som gick lite snett med diamanter
2 mascaror
1 foundation och concealer borste som var skrikrosa
1 concealer
leggings och tröja från dropdead!
2 par skor
en vit och lila hårfärg
2 jeans
3 shorts
en ny pyjamas tröja
tändare
3par england strumpor
2 linnen med lite indian grejer som hänger
1 par leggings med hål och nät
3 magtröjor typ
3 par trosor
2 bandeu BHar
en skolavslutnings klänning
jätte många toffsar i glada färger
tror jag har skrivit allt är inte säker men de var allt jag fick upp i hjärnan och jag är ganska glömsk X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0