mina mål

mina mål med tatueringar är:
ett mumin troll på ett rosa moln
skriva storebror
massa figurer och skit på fingrarna
en blomma för mormor
________________________________________________________
och innan jag växer upp och är i tonårs åren ska jag ha färgat lite pastell färger i håret, lila, rosa, blå! :D
HIHIHI busig jag är, och har jätte tråkigt, väntar på att fia ska svara för jag ska träffa henne så medans håller jag på och smyckar mig lite med min lilla egna stil, ooh i miss it! typ inte den här helgen som kommer men nästa åker jag till London.. vet inte om jag vill för jag har drömt mardrömmar om att planet ska krasha...:(:(:(:(:(...
men om jag lever så ska jag shoppa som ett as. och köpa galna grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0