segdag

mår verkligen inge bra idag..
ont i halsen och ögonen hänger och känner mig febrig.. och lite förkyld :(
så det blev att vara hemma idag,, har varit hemma jätte mycket nu från skolan :O det måste bli ändring på det..
imorgon ska jag iallfall gå eftersom jag har skolfoto :D ingen aning om hur jag ska se ut..
nu ska jag gå och vila lite, jag har samma humör idag som igår,, känner mig fett övergiven och dissad och jag vet inte varför...
jag tror min ögonbryns piercing ryker snart för jag är ömm och det varar.. men om den åker ur så ska jag fixa mina snakebites igen! :D
om 7 veckor drar jag till spanien, SUPER HÄRLIGT!!

nu ska jag sova tror jag, eftersom jag har inget annat för mig.
puss o kram
bilder från sommaren, jag saknar sommaren :(
jag koera moppe = grym ;)
my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0