randomshit

idag vaknade jag brevid älskling igen! mysig känsla faktiskt.
idag har vi bara softat och tittat på torkel i knipa, saw, hur många lingon finns det i världen.
haha så mysiga filmer förutom SAW...
sen åt vi pizza och sen kom far och hämtade mig.
nyss fikade jag med mor och far.
och nu ska jag duscha och planera ut kläder för veckan för vi ska ha tema vecka i skolan!
imorgon(Måndag): pyjamas
tisdag:Rock
onsdag: könsbyte
torsdag: hippie
fredag: LEEEEDIG! :D lång helg! ;)
igår så åkte jag och tim till stan vid 10 för att träffa min moster! var jätte kul att träffa henne. hade nästan tårar när jag skulle gå därifrån för jag träffar inte henne så ofta och hon är en stor del i mitt liv för jag träffade henne förut mycket när jag var mindre och kom förbi efterskolan när hon bodde hos morfar.
efter vi hade träffat henne gick vi och träffade emil och gick till hamnen och sen gick jag och älskling hem och sov.
bild på frukosten jag fick på sängen av älskling igår
bild sen i fredags när vi la blommor på mormors grav :( ett år sedan jag kan inte tro det, det känns inte ens verkligt, jag tror du fortfarande ska komma och knacka på dörren och ropa att du är här och komma och ge mig en mysig kram! jag saknar dig obeskrivligt.. att ett år kan ha gått så fort utan dig. att dom 14 ½ åren gick så jävla fort med dig. :( kom bara tillbaka min ängel, jag behöver dig i mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0