oooooooups ;)

min dag..
jag gick i skolan och jag vet inte hu rjag ska beskriva denna dag, jag har varit jätte glad men mot slutet var jag så jävla sur. jag var skit sur, eftersom JUST du är bara full med skit, du sitter och gråter över att du sa en sak och du säger till mig att det var jätte länge sen du snackade om något när du grät för det där, jo du bruden BARA bullshit du har snackat så jävla mycket skit, fejka tårar? är det verkligen värt? imrgon ska du få se på balbiriska bullar ska du veta, så jävla trött på dig med ditt fjollsnack,
aja whatever, kvart i 3 kom mamma och hämtade mig för jag skulle till BUP, det är jätte tråkigt där.. fast dom har god oboy ;))) sen kom pappa och hämtade mig fyra och sen efter ett tag när jag var själv hemma började jag gråta.. jag tänker inte gå in på varför, bara att jag kanske kommer vara känslig don närmsta dagarna pga en sak :(..
jag känner mig fett övergiven just nu.. vetintevarför?
nu ska jag gå och diska och sen göra iordning te och kolla på hollywood fruar med mamma,
nya bilder som togs idag, KÄNDE ATT JAGH BEHÖVDE NYA
haha jag har inge liv x)
MIN NYA SNYGGA

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

2011-09-20 @ 13:28:59
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: ElsaKarlsson

fett cool tatto :O

2011-09-21 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0