mormor<3

igår gick jag i skolan, det var ingen rolig dag för det var aden 23/9 - 2010 min mormor dog så det var ett år sedan igår :'( tungdag.. fortfarande tårar i halsen typ..
slutade 10 över 2. så cyklade jag hem och väntade på mor så åkte vi och köpte blommor och sen upp till graven, efter vi hade varit vid graven körde dom hem mig til Älskling. vi skulle ju haft middag med patricia och stefan men dom drog till västerås istället och då var det bara jag och tim.
vi chillade och idag(lördag) har vi också bara chilla galet nu ska vi fixa oss och dra upp till stan och träffa min saknade moster Johanna och Max!
PS. fick frukost på sängen av min underbara :*
jätte fint<3
inge mer att skriva nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0