min daag

hade skolfoto idag, känner på mig att den blev cp.
efter skolan så var jag hemma ett tag sen träffa jag älskling för jag hade inte träffat han på några dagar :/
vi satt ute på en stor gunga i 2 timmar och sen träffa marcus  i 2 min typ..
sen gick vi hem till mig och chillade och kollade på 16 and pregnant, jätte bra serie. jag älskar den, :)
sen så vid 10 åkte han hem:(
snart fredaaag ju :D längtar tusan för då ska jag och älskling och min kusin och hennes kille stefan åka till västerås och käka och ha det mysigt och trevlig eller så ska vi 4 bara umgås och laga middag hos någon av oss.
kommer bli skit mysigt! längtar satan efter dom söta människorna!
är mega trött så ska sova strax känner jag.
bilder från skolan idag
happyfaaaace :D
bästavän &  jag <3
kramisar från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0