helgen

i fredags gick jag i skolan fast gick hem vid lunch och vilade för jag fick jätte ont i magen osv.. sen typ 7 kom älskling hem till mig så packade jag och sen kom hans mormor och hämtade oss och körde oss hem till han, jag sov där och när vi kom hem till honom gjorde vi ingenting vi chillade och kollade film och sov sen igår (lördag) när vi vakna låg vi kvar i sängen och pratade och hade chill sen gick vi upp och åt frukost, cocopops flingor och vi satte oss på altanen för det var jätte fint väder! sen gick vi in och chillade igen, vi är riktigt duktiga på att chilla :)
och sen blev det kväll och jag spv kvar där en natt till och då kollade vi på Juno, fast jag somnade jätte fort för jag var jätte trött :(
och idag gjorde vi inte så mycket, min mamma kom och hämtade mig ca halv 7 typ
och då åkte jag hem och käka. sen gick jag ut och träffade sofia en stund i regnet.
sen gick jag hem, nu ska jag inte göra så mycket förutom att sova :)
hahah vi kan allt ha roligt ;)
ska beställa löshår snart ju men vet inte vilken färg jag ska ha :O för det är svårt när jag inte vet riktigt vad jag har för färg...
någon av dom två iallfall
1.
2.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håret längst ner

2011-09-13 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0