helgen

min helg har varit BÄST!
i fredags så var jag i skolan fast det var en chilldag ;) hade två lektioner och sen när jag slutade så kom älskling till med med emil sen drog emil så chillade jag och mitt hjärta en stund!
sen senare mot kvällningen så packade jag för jag skulle sova hos honom men när vi skulle till honom så gick vi förbi min farfar som jag precis har fått kontakten med! :D det var trevligt och sen fortsatte vi att traska vidare hem till tim.
när vi kom hem till honom så somnade jag typ på dirr för jag var verkligen trött :(
lördagen: vaknade brevid älskling, jag älskar att vakna brevid honom:)))
vi gick upp och käka flingor ute på altanen och fortsatte att färga hans hår, sen så fixade vi oss och träffade min kära kusin Patricia och hennes kille Stefan! jätte rolig kväll ;)
så gick vi hem till marcus och var där en stund
senare på kvällningen hamnade vi på en fest typ, den var sådär så jag och älskling gick hem lite innan 11 för vi var jätte trötta och det var inte så jätte roligt där heller.
så satt vi på tvn och somna på dirr där också :)
söndag(Idag): vaknade brevid älskling igen fast hemma hos mig.
vi gick upp och käkade frukost och sen hjälpte han mig att plugga för jag har prov på måndag och tisdag, sen kom John och Eva med deras nya bebis Neo! jätte söt liten tös :*
sen gick jag och tim ut för att träffa emil och steph en liten snabbis sen hem igen så fixade vi oss för vi skulle på middag och min kära vän Sofia! sen gick vi till arena för vi blev inte helt mätta,
sen gick jag och älskling hem till mig igen och chillade och snackade skit ;)
lite bilder
jag och älskling<3
en trött älskling och en trött kissekatt
jag och min kära kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0